onsdag 10. juni 2009

Etter kveldsnytt

En svenske har inntatt mitt fjernsyn
Han er blond og han virker litt fjoll
Han driver og lurer andre svensker
og snakker om kroppskontroll

Han har noen gode poenger
Han er tross alt en illusjonist
Han prøver hardt å overraske
Også forklarer han alt til sist

Nå handler det pluts'lig om mord
Han har fått med en random dame
Men hvor er det blitt av Snåsamann'?
Han hadde vært kjekk å ha med

Nå leser han damas tanker
Og plukker ut en og en
til han finner den personen
hun trodde var morderen

Men nå begynner jeg å bli trøtt
Det er vanskelig å henge med
Så nå tror jeg kanskje jeg switcher
til Viasat TV3

Der var det en form for krim
Amerikansk, og ikke britisk
Jeg foretrekker den britiske
som er mindre vulgær og mer kritisk

Men hjernedød underholdning
det ér underholdning det óg
så i kveld er prioriteringen
TV3 fremfor NRK

1 kommentar:

  1. Forresten, det er jo "cops" på Viasat 4. Alltid morsomt å se maktmisbruk og hederlig politiarbied på fjernsynet. Også er det så føkkings hilarious når dem driter seg ut.

    SvarSlett