fredag 22. oktober 2010

Her var det totalrenovert, gitt!

Det har seg sånn at jeg har brukt en kveld
på å tulle med bloggen og på å teste meg selv
for mine designkunnskaper lå langt, langt inne
begravd i mitt sprengfulle særegne minne

Men med litt strev og kvasikompetanse
forandret jeg bloggen, og nå vil jeg danse
for en så fin blogg har jeg aldri før sett
den eier alle andre blogger relativt lett

Så nå er det bare å fryde seg over
at jeg skriver innlegg mens Norge sover
og hvis du er uenig i at designet mitt eier
så kommenter gjerne her med no' innspill og greier

Men enn så lenge er bloggen fredet
og bloggens lesere blitt forledet
til å innta mitt selvskryt og la seg diktere
til å digge designet og til å lese mere!

Yeah :)

2 kommentarer:

  1. Må si at blomsterbakgrunnen utfyller den mexikanske internettpoesien din :)

    Nada

    SvarSlett
  2. Selv om jeg aner en liten spydighet a la Nada bak komplimentet, velger jeg å la meg sjarmere – det var særdeles hyggelig å høre :)

    SvarSlett