lørdag 12. september 2009

Bloggvisestatusoppdatering

Jeg registrerer med et smil
At folk er positive
til å kjøpe bloggmusikken min
for 50 blanke, stive

Da tenker jeg som så
At en oppdatering av status
Vil være greit å få med seg
For de som har hørt om the Snafus

The Snafus er jo bandet
til gutta boys i Beatles
Men det er ikke dem jeg skal snakke om
Nei; hvor langt har jeg kommet hittels?

Jeg har da laget melodi
til alle innleggene hittil
Men er nok ikke i mål i dag
Nei, jeg må komponere litt til

Og jeg får benytte anledningen
Til å advare deg som lytter
For jeg er jo litt sånn rock'n roll
Og det ta'kke lang tid før jeg flytter

Men opprørsk sound i viser
Det er jo ikke noe nytt
Bob Dylan og Prøysen og gjengen
de sang jo med nevene knytt

Varierte låter med særegent preg
Det er dét som kan forventes
Og så skal jeg nok gi lyd fra meg
Når plata er klar til å hentes

2 kommentarer:

  1. JEG OG JEG OG vil ha plate. :))
    Koongebra på fredag, forresten, skikkelig heftig!

    SvarSlett
  2. Takk, takk, Trine ;D

    Nå har vi endelig fått bildene fra konserten også, og det er mulig jeg legger ut et par her. De kommer uansett på den brillefine nettsida vår når vi får den ut på webben :)

    Vi spiller forresten i Rælingen kultursal 20. november. På bursdagen min! Jeej ^^

    Da må du komme.

    SvarSlett