søndag 17. oktober 2010

Los extranjeros

Nå er det jævlig lenge sia
jeg sist skrev et innlegg på taket
Jeg er et annet sted for tia
Og det er lenge til jeg skal tilbake

For Sigurd og jeg er på skikkelig tur
på meksikanske fantastiske steder
jeg har lært meg litt spansk og føler meg lur
men språklig er det Sigurd som leder

Vi er i en by kalt Xalapa
og vi ankom stedet med buss
26 timer er ganske lenge, da
men turen gikk helt uten kluss

Til uka reiser vi nok en gang
opp i skogskledde fjell
Der skal vi bo en stund ganske lang;
et halvt år skal vi klare oss selv

Du der hjemme i det norske land
får fortsette å leve som før
men jeg oppfordrer alle som tør og kan
til å dra hit før dere dør

Mexico er noe mer enn et sted
– det er et kulturelt paradis
Her kan man finne sin indre fred
og leve på skikkelig vis

Hasta luego, amigos!

2 kommentarer:

  1. Wow, starta å blogge igjen jo! Skal følge med jeg fra tid til annen, have fun i Mexico!

    - Martin

    SvarSlett