torsdag 24. september 2009

Bort og ned med iam.no!

Mange ting i verden
opprører meg stort
jeg vil forandre mye
men får det sjelden gjort

Konflikter mellom folkeslag
og ruin av vårt miljø
det er globale trusler
som gjør at mange må dø

Men i går så ble jeg opprørt
av en liten bagatell
Jeg fant en personlig profil
med info om meg selv

Trine-Lise Jagge,
administrerende direktør
har ikke engang svart meg
Jeg forstår ikke at hun tør

For hun må stå ansvarlig
for det som er blitt gjort
å selge info om umyndige folk
Hvordan forklare det bort?

Hun sier jo som så
at all informasjon
er hentet fra vårt internett
og linket til person

Men kjære Trine-Lise
Jeg syns nå det er feil
at du opptrer sånn som dette
og ror deg bort med seil

For med Twitter som mitt våpen
gikk jeg raskt i kamp
mot de kapitalistiske svina
For jeg er jo sånn en slamp

Og jeg var ikke den eneste
som reagerte med raseri
Grimaser fra TorgeiriDrammen
sa at han ikke var blid

Så nå skal jeg kose meg godt
og observere det som skjer
Jeg tror ikke iam.no
vil prøve seg på noe mer

9 kommentarer:

  1. Hahaha, så bra :D

    Håper iam.no forsvinner like fort som den dukket opp.

    SvarSlett
  2. Stå på min gode twittervenn
    jeg føler du forsvarer godt
    og Trinelises tjente spenn
    vil bygge kun et lufteslott

    @lizthetailor

    SvarSlett
  3. Kommer ikke inn på iam.no jeg, så kanskje siden allerede er lagt ned?

    SvarSlett
  4. Rikkeflamingooooooo24. september 2009 kl. 19:13

    Applaus!

    SvarSlett
  5. Takk for kommentarer :) Bra at du kommenterer på rim, Lizthetailor! Det syns jeg flere burde prøvd seg på.

    SvarSlett
  6. Ha! Diktet ditt er best! *og sliten som jeg er unngår jeg kommentarrim*

    Heia "sånne slamper"!

    SvarSlett
  7. Her er et sitat funnet på Internet, av Trine-Lise Jagge:
    "Full av skadefryd surfer jeg rundt på nettet".

    Hun beskriver seg som headhunter, men med stillingen i IAM har hun vel kvalifisert seg til vampyr - med god margin.

    SvarSlett
  8. Jeg liker'e!
    Syk den rimingen, forresten.


    Pia

    SvarSlett
  9. Herlig bra skrevet!
    Jeg må si du er drevet.
    Å skrive interessant og samtidig rime
    kan ikke være gjort på bare en time.
    Blogger finnes det mange av, men få med kvalitet. Fortsett slik, du er en sann poet!

    Jeg har ikke tid til å skrive på rim.
    Så jeg avslutter her og håper dagen din blir fin!

    SvarSlett